از کدام قرص لاغری استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : اینفورتکس

در این مطلب به معرفی 7 قرص لاغری پرفروش در سال 1399 خواهیم پرداخت:

قرص لاغری فیل اسلیم: احساس لاغری و تناسب اندام

قرص لاغری فیل اسلیم یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی موجود در بازار ایران می باشد. این قرص لاغری تولید کشور هنگ کنگ و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس هندی، یام چینی، گرده زنبور عسل و جلبک دریایی می باشد. قرص لاغری فیل اسلیم علاوه بر کاهش اشتهای عالی یاعث چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن نیز می گردد که به شما در رسیدن به اندام دلخواه خود کمک می کند. قرص لاغری فیل اسلیم حاوی گواهینامه های GMP, FDA, HACCP می باشد که نشان از کیفیت بالا و بهداشتی بودن آن دارد.

ترکیبات قرص فیل اسلیم

شرکت تولید کننده این دارو با بهره گیری از طب سنتی جهانی ( خصوصا چینی)، بهترین ترکیبات گیاهی برای لاغری و چربی سوزی را با یک دیگر ادغام کرده و موفق به ساخت قرص لاغری فیل اسلیم شده است. دوز گیاهان دارویی به کار رفته در این قرص لاغری کاملا مشخص و اندازه گیری شده است. قرص فیل اسلیم کاملا گیاهی می باشد و نتیجه بخشی آن در آزمایشگاه های مخصوص این شرکت بررسی شده است. با خواص و اجزای قرص فیل اسلیم بیش تر آشنا شویم:

✅ خواص دانه لوتوس ( نیلوفر آبی) در قرص لاغری فیل اسلیم

لوتوس هندی که به نیلوفر آبی بیشتر شناخته می شود دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. به همین دلیل بیشتر به صورت ناشتا مصرف می گردد. در هند در پخت بسیاری از غذاها و شیرینی جات نیز از آن استفاده می گردد. با توجه به خواص بی شمار آن، امروزه، از دانه و عصاره لوتوس هندی در ترکیبات دارویی و درمان های پزشمی استفاده می گردد.

یکی از موارد کاربرد آن، استفاده در ساخت مکمل های کاهش وزن می باشد. لوتوس هندی دارای پروتئنین بالایی می باشد که باعث می شود تا مدت زیادی احساس سیری داشته باشید و از پرخوری جلوگیری می کند. لوتوس هندی یک ماده غذایی کم کالری به حساب می آید که باعث شده یک انتخاب مناسب برای میان وعده ها باشد.

لوتوس هندی دارای مقدار زیادی فیبر خوراکی می باشد که باعث می شود دستگاه گوارش شما با سلامت بیشتری کار کند. گنجاندن لوتوس هندی در رژیم غذایی باعث حرکت منظم روده و از بین رفتن یبوست می شود.

وجود میزان کم سدیم در مقابل منیزیم فراوان لوتوس هندی را یک ترمیب مناسب برای مبارزه با دیابت و افزایش وزن کرده است. مصرف لوتوس هندی در مصرف صحیح باعث کنترل سطح قند خون و درمان دیابت می شود.

✅ مزایای مصرف لوتوس هندی

✅ کاهش وزن

✅ کاهش فشار خون و افزایش سلامت قلب

✅ کمک به سلامت استخوان ها

✅ دارای خواص ضد پیری

✅ کنترل دیابت

✅ سم زدایی بدن

✅ بهبود عملکرد کبد

✅ هضم بهتر غذا و بهبود عملکرد سیستم گوارشی

✅ کمک به عملکرد مغز و بهبود عملکرد شناختی آن

✅ خواص جلبک دریایی در قرص فیل اسلیم

جلبک دریایی در امتداد خطوط ساحلی صخره ای در جهان رشد پیدا می کنند. اما بیشتر در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، کره و چین خورده می شوند. جلبک های دریایی تنوع زیادی از قرمز و سبز گرفته تا سیاه رنگ دارند و در پخت انواع غذاها مانند سوشی، سوپ و سالاد مکمل های غذایی و .. استفاده می شوند.

غده تیرویید هورمون هایی را ترشح می کند که نقش زیادی در کنترل رشد و تولید انرژی بازی می کند. جلبک دریایی حاوی مقدار زیادی ید و اسید آمینه ای به نام تیروزین می باشد. ید و تیروزین نقش اساسی در هورمون های ترشح شده از غده تیروئید دارد و کمبود این دو ماده در بدن می تواند به افزایش وزن بینجامد. در نتیجه مصرف جلبک دریایی می تواند فعالیت تیروئید را تحریک کرده و افزایش وزن ناشی از کم کاری آن را تامین کند.

جلبک های دریایی حاوی مقدار زیادی فیبر و پلی ساکارید می باشد که باعث سلامت روده و افزایش باکتری های مفید روده می شود. در نتیجه نقش مهمی در جلوگیری از یبوست و دفع سریع تر مواد غذایی از بدن دارد. این فرآیند باعث کاهش جذب مواد در بدن می شود که معادل کاهش کالری دریافتی است. علاوه بر این وجود فیبر در رژیم غذایی باعث می شود تا مدت طولانی احساس سیری کنید.

فوکوکسانتین ماده دیگری است که به مقدار قابل توجهی در جلبک دریایی وجود دارد. این ترکیب باعث افزایش پروتئینی می شود که سوخت و ساز چربی ها را در بدن افزایش می دهد. مصرف فوکوکسانتین به طور قابل توجهی باعث کاهش سطح قند خون و کاهش وزن می گردد.

✅ خواص دیگر مصرف جلبک دریایی در فیل اسلیم

✅ حاوی مقداری زیادی ید، آهن، کلسیم، ویتامین های مختلف مانند B12,A,E,C، چربی امگا ۳

✅ بهبود عملکرد کلی بدن

✅ دارای خواص انتی اکسیدانی، جلوگیری از سرطان

✅ کنترل دیابت

✅ کاهش کلسترول و چربی خون

✅ افزایش سلامت قلب

✅ افزایش جذب مواد معدنی در بدن

✅ خواص گرده زنبور در قرص لاغری فیل اسلیم

گرده زنبور عسل مخلوطی از گرده گل، شهد، آنزیم های مختلف، عسل، موم و ترشحات زنبور می باشد. گرده زنبور عسل را نباید با سایر محصولات مانند موم یا عسل رویال اشتباه گرفت. گرده زنبور عسل ترکیبی است که اخیرا توجه جامعه پزشکی را به خود جلب کرده است. زیرا مملو از مواد مغذی، اسیدهای آمینه مختلف، ویتامین ها و بیش از ۲۵۰ ماده فعال با خواص آنتی اکسیدانی می باشد.

گرده زنبور عسل به طور تقریبی حاوی ترکیبات زیر است:





:: بازدید از این مطلب : 204

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: